Zespół Ogrodu Umysłu

Ola Kulig-Jankowska

psycholog, psychoterapeuta, psychoonkolog

Jest psychologiem, certyfikowanym psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym (nr cert.: 1975) oraz psychoonkologiem. Uzyskała tytuł magistra na kierunku psychologia o specjalności klinicznej na Uniwersytecie Humanistyczno – Społecznym SWPS. Jest również psychoonkologiem, ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychoonkologia. Odbyła całościowe 4-letnie szkolenie psychoterapeutyczne w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS – rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczo-Behawioralnej, posiada także członkostwo PTTPB. Ukończyła całościowe szkolenie Indywidualna Terapia Schematu rekomendowane przez ISST (International Society of Schema Therapy) przygotowujące do uzyskania certyfikatu terapeuty schematu.

Pracuje z osobami dorosłymi, dziećmi i młodzieżą.

Prowadzi:

– psychoterapię indywidualną,

– konsultacje wychowawcze dla rodziców,

– wspiera pary w okresie okołoporodowym.

  • Jest autorką warsztatów dla kobiet oraz rodziców.

Od 3 lat prowadzi Centrum Psychoterapii i Rozwoju w Rzeszowie – Pracownia Bliskości

Pracownia Bliskości – Centrum Psychoterapii i Rozwoju Osobistego

Paulina Korczyńska

psycholog, psychoterapeuta

Magister psychologii, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny.       Członkini Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej. W swojej pracy korzysta również z podejścia krótkoterminowej Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.

Ukończyła psychologię na KULu – specjalność: psychologia kliniczna i osobowości oraz 4-letnie studia podyplomowe Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytet SWPS.

Pracuje z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi.

Prowadzi:

– konsultacje indywidualne

– konsultacje dla rodziców i rodzin

– psychoterapię indywidualną

– Trening Umiejętności Społecznych (TUS)

Pracuje w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Grębowie z młodzieżą w spektrum autyzmu i z niepełnosprawnością intelektualną.

Jest współzałożycielką prywatnego gabinetu: „Z sercem i głową”

Michał Bieś

psycholog, psychoterapeuta

Ukończył 5-letnie studia magisterskie w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie o specjalności: psychologia kliniczna. Obecnie pogłębia kwalifikacje w trakcie całościowej 4-letniej  Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS, członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.

Pracuje z dorosłymi i młodzieżą od 16 r.ż.

Oferuje:

  • Konsultacje indywidualne;
  • Konsultacje dla rodziców i rodzin;
  • Psychoterapię indywidualną.

Klinicznie pracuje  na Oddziale Całodobowym Psychiatrycznym w Stalowej Woli oraz w Ośrodku Pomocy Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży „Pozytywka” w Nisku.

Katarzyna Kozak

pedagog, logopeda, specjalista ds. Autyzmu i Zespołu Aspergera, trener Sensoplastyki, terapeuta zajęciowy oraz integracji sensorycznej (SI)

Absolwentka 5-letnich studiów na kierunku pedagogika, o specjalności: edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna na Uniwersytecie Rzeszowskim.

Od 2011 r.  pracuje jako nauczyciel / terapeuta z dziećmi w wieku od 2,5 do 14 lat oraz osobami z dorosłymi do 25 – go  roku życia. Pracując zawodowo – jednocześnie poszerza swoją bazę dydaktyczną o nową wiedzę i specjalizacje.

Jest wykwalifikowanym: oligofrenopedagogiem, surdopedagogiem, tyflopedagogiem, terapeutą pedagogicznym, terapeutą zajęciowym, terapeutą integracji sensorycznej (SI), logopedą, specjalistą ds. Autyzmu i Zespołu Aspergera, trenerem Sensoplastyki, oraz instruktorem rytmiki. Biegle posługuje się językiem migowym.

Pracuje m.in. z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej w autyzmie, afazji, z opóźnionym rozwojem mowy, z wadami wymowy, z niepłynnością mówienia, jąkaniem, z niedosłuchem, z trudnościami szkolnymi, z dziećmi z dysleksją i zagrożonymi dysleksją. Duży nacisk kładzie na przyczyny nieprawidłowego bądź zaburzonego rozwoju mowy, ponieważ od tego uzależnia plan terapii. Bardzo ważna jest współpraca z Rodzicami, dlatego zachęca do aktywnego udziału opiekunów w zajęciach. Nieustannie szkoli się i podnosi swoje kwalifikacje, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i metodami terapii. Bez problemu nawiązuje kontakt z pacjentami poprzez kompleksowe podejście do każdego z nich. Napędzana niegasnącym zapałem do pracy, kreatywnym spojrzeniem oraz chęcią niesienia pomocy dzieciom realizuje swoją terapeutyczną pasję. Jest autorką artykułów o tematyce specjalistycznej, m.in.:

  • „Mowa dziecka z zaburzeniami mowy w stopniu umiarkowanym ze sprzężeniami – Zespół Downa. Studium przypadku.” Artykuł został umieszczony w Kurierze Nauczycielskim nr 4/2024,
  • „Wspomaganie rozwoju dzieci słabowidzących” – artykuł został umieszczony na portalu: Pedagogika specjalna – portal dla nauczycieli.

Prowadzi blog: KIDS&me – zabawa i edukacja. Inspiracje do zajęć dla nauczycieli i rodziców.

 

Jest praktykiem, który pomaga dzieciom w każdym wieku <3

Aleksandra Molska

psycholog, w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego

Ukończyła 5 letnie studia magisterskie na Katolickim Uniwersytecie
Lubelskim w Lublinie na kierunku psychologia.

Jest w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie systemowym w Ośrodku Psychoterapii Systemowej w Krakowie. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

W swojej pracy wykorzystuje podejście systemowe, jak również podejście krótkoterminowej Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Pracuje z młodzieżą, dorosłymi i rodzinami.

Obecnie pracuje w Ośrodku Psychologiczno-Psychoterapeutycznym Pozytywka w Nisku oraz prywatnym gabinecie.

Urszula Wróblewska-Kubik

pedagog, trener Biofeedbacku oraz Umiejętności Społecznych
CEO "Ogród Umysłu"

Założyciel Ogród Umysłu – Centrum Psychologii i Biofeedback.

Odpowiada za sprawy organizacyjne, finansowe i marketingowe  w centrum. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w placówce medycznej SPZZOZ
w Nisku specjalizując się w analizie danych i rozliczeń z NFZ.

Ukończyła podyplomowe studia pedagogiczne na Uniwersytecie Rzeszowskim.

Posiada Certyfikat I stopnia EEG-Biofeedback uprawniający do przeprowadzenia diagnozy, a następnie treningu Biofeedback.

Ukończyła kurs Trening Umiejętności Społecznych potwierdzony zaświadczeniem wydanym na podstawie rozporządzenia MEN.

Prywatnie mama dwójki dzieci, miłośniczka roślin i pięknych ogrodów.

Sabina Ząbkiewicz

Logopeda, specjalista AAC, terapeuta osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, terapeuta pedagogiczny, pedagog specjalny, Trener TUS, terapeuta ręki,
nauczyciel języka polskiego w SP
W trakcie specjalizacji: Neurologopedii

Ukończyła studia logopedyczne z elementami Metody Krakowskiej
na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej
w Krakowie, o specjalności: nauczanie języka polskiego w Szkole Podstawowej oraz studia o kierunku Pedagogika ogólna;
specjalność: terapia pedagogiczna w Akademii Ignatianum w Krakowie.

W 2023 roku ukończyła studia podyplomowe „Edukacja i terapia osób
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu” w Podkarpackim Centrum Usług Dydaktycznych w Rzeszowie.

Od 2024 roku rozpoczęła studia podyplomowe o kierunku: Neurologopedia
w PCUD w Rzeszowie.
Aktywna zawodowo od 2018 roku jako logopeda/ terapeuta osób
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz terapeuta korekcyjno-kompensacyjny z dziećmi/młodzieżą od 3 roku życia do 18 lat.

Jest specjalistą mowy i języka. Swoją pracą dąży do pozyskania jak najlepszych zdolności językowych, wykorzystując specjalistyczną wiedzę
i praktykę. Pracuje między innymi z dziećmi, młodzieżą z wadami wymowy, jąkaniem, z zaburzeniami komunikacji językowej w spektrum autyzmu, afazją, alalią, Zespołem Downa, ADHD, niepełnosprawnością intelektualną,
z niepłynnością mowy, z trudnościami szkolnymi, opóźnionym rozwojem mowy.

Pracuje jako logopeda/terapeuta w Przedszkolu Terapeutycznym
Ene Due Rabe w Stalowej Woli.