Zespół Ogrodu Umysłu

Ola Kulig-Jankowska
psycholog, psychoterapeuta, psychoonkolog
Jest psychologiem, certyfikowanym psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym (nr cert.: 1975) oraz psychoonkologiem. Uzyskała tytuł magistra na kierunku psychologia o specjalności klinicznej na Uniwersytecie Humanistyczno – Społecznym SWPS. Jest również psychoonkologiem, ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychoonkologia. Odbyła całościowe 4-letnie szkolenie psychoterapeutyczne w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS – rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczo-Behawioralnej, posiada także członkostwo PTTPB. Ukończyła całościowe szkolenie Indywidualna Terapia Schematu rekomendowane przez ISST (International Society of Schema Therapy) przygotowujące do uzyskania certyfikatu terapeuty schematu.
Pracuje z osobami dorosłymi, dziećmi i młodzieżą.
Prowadzi:
– psychoterapię indywidualną,
– konsultacje wychowawcze dla rodziców,
– wspiera pary w okresie okołoporodowym.
- Jest autorką warsztatów dla kobiet oraz rodziców.
Od 3 lat prowadzi Centrum Psychoterapii i Rozwoju w Rzeszowie – Pracownia Bliskości
Pracownia Bliskości – Centrum Psychoterapii i Rozwoju Osobistego

Paulina Korczyńska
psycholog, psychoterapeuta
Magister psychologii, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej. W swojej pracy korzysta również z podejścia krótkoterminowej Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Ukończyła psychologię na KULu – specjalność: psychologia kliniczna i osobowości oraz 4-letnie studia podyplomowe Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytet SWPS.
Pracuje z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi.
Prowadzi:
– konsultacje indywidualne
– konsultacje dla rodziców i rodzin
– psychoterapię indywidualną
– Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
Pracuje w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Grębowie z młodzieżą w spektrum autyzmu i z niepełnosprawnością intelektualną.
Jest współzałożycielką prywatnego gabinetu: „Z sercem i głową”

Michał Bieś
psycholog, psychoterapeuta
Ukończył 5-letnie studia magisterskie w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie o specjalności: psychologia kliniczna. Obecnie pogłębia kwalifikacje w trakcie całościowej 4-letniej Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS, członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Pracuje z dorosłymi i młodzieżą od 16 r.ż.
Oferuje:
- Konsultacje indywidualne;
- Konsultacje dla rodziców i rodzin;
- Psychoterapię indywidualną.
Klinicznie pracuje na Oddziale Całodobowym Psychiatrycznym w Stalowej Woli oraz w Ośrodku Pomocy Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży „Pozytywka” w Nisku.

Katarzyna Kozak
pedagog, logopeda, specjalista ds. Autyzmu i Zespołu Aspergera, trener Sensoplastyki, terapeuta zajęciowy oraz integracji sensorycznej (SI)
Absolwentka 5-letnich studiów na kierunku pedagogika, o specjalności: edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Od 2011 r. pracuje jako nauczyciel / terapeuta z dziećmi w wieku od 2,5 do 14 lat oraz osobami z dorosłymi do 25 – go roku życia. Pracując zawodowo – jednocześnie poszerza swoją bazę dydaktyczną o nową wiedzę i specjalizacje.
Jest wykwalifikowanym: oligofrenopedagogiem, surdopedagogiem, tyflopedagogiem, terapeutą pedagogicznym, terapeutą zajęciowym, terapeutą integracji sensorycznej (SI), logopedą, specjalistą ds. Autyzmu i Zespołu Aspergera, trenerem Sensoplastyki, oraz instruktorem rytmiki. Biegle posługuje się językiem migowym.
Pracuje m.in. z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej w autyzmie, afazji, z opóźnionym rozwojem mowy, z wadami wymowy, z niepłynnością mówienia, jąkaniem, z niedosłuchem, z trudnościami szkolnymi, z dziećmi z dysleksją i zagrożonymi dysleksją. Duży nacisk kładzie na przyczyny nieprawidłowego bądź zaburzonego rozwoju mowy, ponieważ od tego uzależnia plan terapii. Bardzo ważna jest współpraca z Rodzicami, dlatego zachęca do aktywnego udziału opiekunów w zajęciach. Nieustannie szkoli się i podnosi swoje kwalifikacje, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i metodami terapii. Bez problemu nawiązuje kontakt z pacjentami poprzez kompleksowe podejście do każdego z nich. Napędzana niegasnącym zapałem do pracy, kreatywnym spojrzeniem oraz chęcią niesienia pomocy dzieciom realizuje swoją terapeutyczną pasję. Jest autorką artykułów o tematyce specjalistycznej, m.in.:
- „Mowa dziecka z zaburzeniami mowy w stopniu umiarkowanym ze sprzężeniami – Zespół Downa. Studium przypadku.” Artykuł został umieszczony w Kurierze Nauczycielskim nr 4/2024,
- „Wspomaganie rozwoju dzieci słabowidzących” – artykuł został umieszczony na portalu: Pedagogika specjalna – portal dla nauczycieli.
Prowadzi blog: KIDS&me – zabawa i edukacja. Inspiracje do zajęć dla nauczycieli i rodziców.
Jest praktykiem, który pomaga dzieciom w każdym wieku <3

Aleksandra Molska
psycholog, w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego
Ukończyła 5 letnie studia magisterskie na Katolickim Uniwersytecie
Lubelskim w Lublinie na kierunku psychologia.
Jest w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie systemowym w Ośrodku Psychoterapii Systemowej w Krakowie. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
W swojej pracy wykorzystuje podejście systemowe, jak również podejście krótkoterminowej Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Pracuje z młodzieżą, dorosłymi i rodzinami.
Obecnie pracuje w Ośrodku Psychologiczno-Psychoterapeutycznym Pozytywka w Nisku oraz prywatnym gabinecie.

Urszula Wróblewska-Kubik
pedagog, trener Biofeedbacku oraz Umiejętności Społecznych
CEO "Ogród Umysłu"
Założyciel Ogród Umysłu – Centrum Psychologii i Biofeedback.
Odpowiada za sprawy organizacyjne, finansowe i marketingowe w centrum. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w placówce medycznej SPZZOZ
w Nisku specjalizując się w analizie danych i rozliczeń z NFZ.
Ukończyła podyplomowe studia pedagogiczne na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Posiada Certyfikat I stopnia EEG-Biofeedback uprawniający do przeprowadzenia diagnozy, a następnie treningu Biofeedback.
Ukończyła kurs Trening Umiejętności Społecznych potwierdzony zaświadczeniem wydanym na podstawie rozporządzenia MEN.
Prywatnie mama dwójki dzieci, miłośniczka roślin i pięknych ogrodów.

Sabina Ząbkiewicz
Logopeda, specjalista AAC, terapeuta osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, terapeuta pedagogiczny, pedagog specjalny, Trener TUS, terapeuta ręki, nauczyciel języka polskiego w SP W trakcie specjalizacji: Neurologopedii
Ukończyła studia logopedyczne z elementami Metody Krakowskiej
na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej
w Krakowie, o specjalności: nauczanie języka polskiego w Szkole Podstawowej oraz studia o kierunku Pedagogika ogólna;
specjalność: terapia pedagogiczna w Akademii Ignatianum w Krakowie.
W 2023 roku ukończyła studia podyplomowe „Edukacja i terapia osób
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu” w Podkarpackim Centrum Usług Dydaktycznych w Rzeszowie.
Od 2024 roku rozpoczęła studia podyplomowe o kierunku: Neurologopedia
w PCUD w Rzeszowie.
Aktywna zawodowo od 2018 roku jako logopeda/ terapeuta osób
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz terapeuta korekcyjno-kompensacyjny z dziećmi/młodzieżą od 3 roku życia do 18 lat.
Jest specjalistą mowy i języka. Swoją pracą dąży do pozyskania jak najlepszych zdolności językowych, wykorzystując specjalistyczną wiedzę
i praktykę. Pracuje między innymi z dziećmi, młodzieżą z wadami wymowy, jąkaniem, z zaburzeniami komunikacji językowej w spektrum autyzmu, afazją, alalią, Zespołem Downa, ADHD, niepełnosprawnością intelektualną,
z niepłynnością mowy, z trudnościami szkolnymi, opóźnionym rozwojem mowy.
Pracuje jako logopeda/terapeuta w Przedszkolu Terapeutycznym
Ene Due Rabe w Stalowej Woli.